Outlook to nie tylko poczta
Menedżer informacji osobistych Outlook ułatwia sprawowanie kontroli nad komunikacją z pracownikami i klientami. Nie tylko pozwala na archiwizację i porządkowanie wiadomości, ale odpowiednio wykorzystywany uskutecznia wszelkie działania biznesowe. Jest niezbędnym narzędziem służącym do osiągania sukcesu.
ZARZĄDZANIE CZASEM W PRAKTYCE
Na szkoleniu przedstawimy wiele sprawdzonych i praktycznych metod zarządzania czasem, których wykorzystanie pozwoli na sprawne wygospodarowanie dodatkowych godzin.
Życie biurowe składa się z nieustających zakłóceń, narad, wiadomości e-mailowych i telefonicznych rozmów.
Szkolenie pozwoli zdobyć umiejętność organizacji chaosu informacyjnego oraz tworzenia pakietów podobnych spraw, aby nie tracić koncentracji.
Poznasz sztukę hierarchizacji priorytetów, by przeznaczać dostateczną ilość czasu na sprawy najważniejsze i określać te zadania, które powinny być delegowane.
Nauczysz się jasno definiować cele i poznasz metody pokonywania skłonności do zwlekania.
POCZTA – EMAIL
- Foldery, opcje odbierania i wysyłania
- Konfiguracja, filtrowania oraz priorytety
- Załączniki, kategorie, reguły
- Alerty i szybkie kroki
- Archiwizacja, eksport i import
- Podpisy oraz papeterie
- Ustawienia bezpieczeństwa
KALENDARZ
- Typy wystąpień
- Planowanie oraz modyfikacja terminów
- Wydarzenia cykliczne
- Kalendarze własne oraz udostępnione
- Czas wolny uczestników
- Alokowanie pomieszczeń
- Udostępnianie informacji zawartej w kalendarzu
ZADANIA
- Zarzadzanie zadaniami
- Udostępnianie zadań
- Przydzielanie zadań
- Kategoryzacja zadań i priorytety
- Przypomnienia
- Widoki zadań i raporty
KONTAKTY
- Edycja informacji o kontakcie
- Widoki kontaktów i grupowanie
- Listy i kategorie kontaktów
- Synchronizacja kontaktów z telefonami komórkowymi
- Eksport i import kontaktów
- Korespondencja seryjna
DZIENNIK I NOTATKI
- Czynności rejestrowane za pomocą dziennika
- Rodzaje pozycji dziennika
- Rejestrowanie operacji na plikach Excel, Word, wiadomości pocztowych, zleceń zadań, odpowiedzi
- Edycja i praca z notatkami
ZARZĄDZANIE CZASEM
- Pojęcie czasu i analiza stylu pracy
- Typowy plan dnia
- Złodzieje czasu - zakłócenia w pracy i techniki ich eliminacji
- Produktywność (przegląd podstawowych zasad i praw)
- Metody ustalania priorytetów
- Prawo Parkinsona, Zasada Pareto, Zasada Eisenhowera w Outlooku
- Raportowanie i zadania ułatwiające zarządzanie czasem
- Integracja dobrych praktyk z funkcjonalnościami Outlooka
- Sprawne zarzadzanie czasem w zespole