Szkolenia


Microsoft Outlook

Outlook to nie tylko poczta

Menedżer informacji osobistych Outlook ułatwia sprawowanie kontroli nad komunikacją z pracownikami i klientami. Nie tylko pozwala na archiwizację i porządkowanie wiadomości, ale odpowiednio wykorzystywany uskutecznia wszelkie działania biznesowe. Jest niezbędnym narzędziem służącym do osiągania sukcesu.

ZARZĄDZANIE CZASEM W PRAKTYCE

Na szkoleniu przedstawimy wiele sprawdzonych i praktycznych metod zarządzania czasem, których wykorzystanie pozwoli na sprawne wygospodarowanie dodatkowych godzin. Życie biurowe składa się z nieustających zakłóceń, narad, wiadomości e-mailowych i telefonicznych rozmów.

Szkolenie pozwoli zdobyć umiejętność organizacji chaosu informacyjnego oraz tworzenia pakietów podobnych spraw, aby nie tracić koncentracji. Poznasz sztukę hierarchizacji priorytetów, by przeznaczać dostateczną ilość czasu na sprawy najważniejsze i określać te zadania, które powinny być delegowane. Nauczysz się jasno definiować cele i poznasz metody pokonywania skłonności do zwlekania.

moduły

POCZTA – EMAIL

  1. Foldery, opcje odbierania i wysyłania
  2. Konfiguracja, filtrowania oraz priorytety
  3. Załączniki, kategorie, reguły
  4. Alerty i szybkie kroki
  5. Archiwizacja, eksport i import
  6. Podpisy oraz papeterie
  7. Ustawienia bezpieczeństwa

KALENDARZ

  1. Typy wystąpień
  2. Planowanie oraz modyfikacja terminów
  3. Wydarzenia cykliczne
  4. Kalendarze własne oraz udostępnione
  5. Czas wolny uczestników
  6. Alokowanie pomieszczeń
  7. Udostępnianie informacji zawartej w kalendarzu

ZADANIA

  1. Zarzadzanie zadaniami
  2. Udostępnianie zadań
  3. Przydzielanie zadań
  4. Kategoryzacja zadań i priorytety
  5. Przypomnienia
  6. Widoki zadań i raporty

KONTAKTY

  1. Edycja informacji o kontakcie
  2. Widoki kontaktów i grupowanie
  3. Listy i kategorie kontaktów
  4. Synchronizacja kontaktów z telefonami komórkowymi
  5. Eksport i import kontaktów
  6. Korespondencja seryjna

DZIENNIK I NOTATKI

  1. Czynności rejestrowane za pomocą dziennika
  2. Rodzaje pozycji dziennika
  3. Rejestrowanie operacji na plikach Excel, Word, wiadomości pocztowych, zleceń zadań, odpowiedzi
  4. Edycja i praca z notatkami

ZARZĄDZANIE CZASEM

  1. Pojęcie czasu i analiza stylu pracy
  2. Typowy plan dnia
  3. Złodzieje czasu - zakłócenia w pracy i techniki ich eliminacji
  4. Produktywność (przegląd podstawowych zasad i praw)
  5. Metody ustalania priorytetów
  6. Prawo Parkinsona, Zasada Pareto, Zasada Eisenhowera w Outlooku
  7. Raportowanie i zadania ułatwiające zarządzanie czasem
  8. Integracja dobrych praktyk z funkcjonalnościami Outlooka
  9. Sprawne zarzadzanie czasem w zespole

KONTAKT